terça-feira, 19 de janeiro de 2010

KUKAAN EI KOSKAAN

Música: Kukaan ei koskaan
com Vesterinen Yhtyeineen





Letra:
niin se on,minä taivun voimasta aaltojen
niin se nyt on,että laituri haaveeksi jää
suolainen, on maku huulilla katkeran
veri suonissa kiehuu,vie minut aaltoihin

Kukaan ei koskaan voi sun paikkaa ottaa
kukaan ei mun maailmasta tee kauniimpaa
kukaan ei koskaan voi sun paikkaa ottaa
kukaan ei mun maailmasta tee kauniimpaa

tietenkin minä voimani tunnossa pillastuin
mies kun liikoja luulee
niin laituri haaveeksi jää
tiedät sen, että rannalle vieläkin rimpuilen
mieli pinnalle pyrkii,jalat painavat aaltoihin

kukaan ei koskaan voi sun paikkaa ottaa
kukaan ei mun maailmasta tee kauniimpaa
kukaan ei koskaan voi sun paikkaa ottaa
kukaan ei mun maailmasta tee kauniimpaa

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Comente, acrescente, enriqueça...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...